Jump to content

Petru

Clan Friend
  • Content count

    1,075
  • Donations

    $0.00 
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,152 profile views
  1. 300 total levels in 1 week

    Go for max bro ill train it with you if u pay wrong pic btw Oh i didn't see the chat was hoping for a pic of ur stats lmao im a dumbass
  2. So I'm going to go on a trip around Europe pretty soon if you wanna follow my IG @petruonica or twitter @PetruOSRS for updates, if I'm around you I expect to stay at your place, paying in weed and bitches XD
  3. Ac Midnight Pk trip

    Good shit boyz
  4. that's heaven for u? LUL gz either way
  5. Might come back and chill for a bit

    im gonna start playin again
  6. Sick ass capes

    what is that image from on ur sig
  7. Seasonal Dmm Trip

    Holy fuck the loots, gz bois sorry i couldnt be there tried to log in too many times now gotta recover email account so i can play smh
  8. "Dawk Bo" Intro! :)

    Hope u fit it just don't click on any links on ts sp33dy was born in like 1945 so he doesn't know how to get a discord
  9. 5 bond gaveaway

    Gz to all
  10. 07 drop party

    Rly cool guess ur on that Xmas Spirit
  11. Sup bois

    Just a quick reminder that sp33dy is fucking gay and I'm gonna start and stream csgo then when i get some viewers might transition to osrs im so hyped
×